Pagini

duminică, 20 septembrie 2009

Este, oare , pisica un tigru de salon in miniatura?
O intrebare pe care am intalnit-o prima data la Neruda.
----------------------------------------------------------------------------------------
Ma simt foarte singura!
Chiar daca ti-am zis ca voi fi langa tine atata timp cat iti doresti. Voi fi, nu conteza, voi clocai in singurataea mea si voi avea puterea sa te incurajez, sa vorbesc , sa rad. Sufletul meu plange!
Sunt un izvor de lacrimi, singura supravietuire sunt visele. Chiar daca in ceasul asta plang o sa am taria sa imi sterg lacrimile , sa imi pun o masca si sa pasesc increzatoare. De altfel sa visez!

Un comentariu:

  1. "singuratatea e sentinta pe care nu ne-o da nimeni, ci noi insine prin faptul ca ne simtim singuri"-Floriana Jucan

    Voi care vă întoarceţi acasă
    şi după ce-aţi închis uşa
    spuneţi “bună seara”
    voi nu ştiti ce-nseamnă
    să intri pe o uşa tăcând.
    (Scrisori imaginare)Octavian Paler

    si eu resimt adesea un gol care nu se umple...
    sunt momementele in care te confrunti cu tine...in care poate esti prea lucid...
    poate vrei mai mult...dar esti constienta ca o intrare in normal ar banaliza totul...
    traieste ce ai...poate ca ai mai mult decat altii...

    RăspundețiȘtergere