Pagini

luni, 10 august 2009

Nu am vazut fluturi deoarece a plouat dar am admirat o alta minunatie a naturii, o veverita.

..............................
Se pare ca nimic nu este intamplator, alegerea mea din weekendul trecut nu avea decat sa anunte un sir de minciuni concrete
Incetez sa ma intreb de ce , preferam totusi sa nu ma dezamagesti in felul asta.
Stiu ca eu am raspunsurile, forta , eu imi intind mana la nevoie, mie si celorlalti. Doar eu ma voi apara , fara ca altcineva sa intrvina deoarece eu trec prin aceste momente si am puterea sa imi pun geanta pe umar si sa privesc inainte. Eu sunt cea care ia decizii.
Daca am ajuns din nou la un capat mai intunecat a fost probabil si vointa mea , deoarece am considerat ca era vorba despre o forma reala de a lupta intr-o cauza in care am crezut , asa cum tu ai ales sa exprimi versiunea ta asupra adevarului.
Imi asum greselile si alegerile , si nu regret nimic , a fost o alta cale spre cunoastere si este o consecinta a lipsei mele de masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu