Pagini

miercuri, 20 mai 2009

Nu stiu cine esti, uneori am impresia ca esti un romantic sub acoperire, care se ascunde de el insusi si de ceilalti, la fel ca si de mine, alteori am impresia ca singura ta filosofie este aceea de a trai clipa , de a stoarce vitalitatea fiecarui moment.
Cum as putea defini un om atat de dulce, de grozav, de nebun, de optimist, destept, seducator, genial ai atat de atragator ca tine? Era sa uit sa adaug ca ai o oarecare teama in ceea ce priveste relatiile cu alte persone.
Am impresia ca suntem perfect diferiti unul de celalat , si totusi suntem exact la fel..
Imi place capacitatea ta de a-ti exprima propiul adevar aproape fara ocolisuri sau rezerve. Naivitatea si curajul tau , sinceritatea cu care povestesti , fara ca nicio prejudecata sociala sa te infraneze. Franchetea ta m-a purtat pe un teren incomod, unde nelinistea reprezenta decorul existentei mele. M-a facut sa explodez si sa ma gandesc serios la rolul meu, la obligatiile mele si la responsabilitatile pe care trebuie sa mi le asum. M-ai facut sa ma uit in oglinda idealismului tau si nu mi-a placut ce am vazut. Tu stiai asta de la inceput dar ai avut tactul sa ma faci pe mine sa vad si sa inteleg.

Un comentariu:

  1. Do not go after the past,nor lose yourself in the future.The past no longer exists and the future is not yet here.By looking deeply at things just as they are in this MOMENT here and now,the seeker lives calmly and freely.You should be attentive TODAY,the one who knows how to live attentively night and day is the one who knows the best way to be INDEPENDENT.

    PS. Who paints the image in a mirror???That's the nature of mind!

    RăspundețiȘtergere