Pagini

joi, 30 aprilie 2009

Un moment

Am constatat ca viata mea se rezuma si la asteptari, de exemplu acum astept raspunsuri, astept sa mi se indeplineasca vise, astept sa treaca timpul ( sunt nerabdatoare sa ajung la Sibiu), astept un telefon, o reactie, sa mi se rezolve problemele..... Nu stiu ce ma tine pe loc , nu fac nimic , doar astept . Imi doresc sa ma trezesc dimineata intr-o alta lume, cu alte posibilitati, o lume fara griji, fara nisipuri miscatoare, fara mori de vant, fara drumuri intortocheate. Si totodata ma gandesc ce ar fi daca mi s-ar intampla asta, ce as mai vrea, astepta, oare mi-ar palcea?
Habar nu am ,nu am fost invatata sa primesc pe tava nimic si nici sa imi fie prea simplu.Stiu doar ca in momentul acesta visez cu ochii deschisi la o alta realitate, una a mea, pe care mi-o inchipui in functie de necesitati. Este cireasa de pe tortul ratat, macar ceva are un gust dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu